تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان فوق تخصصی آپادانا

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۰۶

این حرفه پرستاری ترکیب عجیبی است:

 از یک سو ترکیبی است از رحمت وعطوفت و مهربانی و مراقبت و از سوی دیگر دانش و معرفت و تجربه و مهارت.

    (مقام معظم رهبری)

تجلیل از پرستاران و پرسنل نمونه بیمارستان  فوق تخصصی آپادانا به مناسبت روز پرستار

پیرو دستور ریاست بیمارستان جناب آقای دکتر فرامرز بهشتی فر و موافقت هیئت مدیره محترم بیمارستان در روز یکشنبه 25 بهمن 94به مناسبت روز پرستار با حضور تنی چند از مدیران و مسئولان آپادانا از زحمات نیروی های پرستاری و پرسنل تلاشگر سایر واحدهای این مجموعه با اهدا لوح تقدیر،سبد گل و شیرینی و نیز از افراد منتخب هر بخش، با اهدای هدایای نقدی قدردانی به عمل آمد.

دکتر بهشتی فر با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهارنمود: پرستاری وظیفه سنگینی است، اما پرستار متعهد با صبر و حوصله و تلاشی وصف ناپذیر به شیوه ای مناسب انجام وظیفه می کند و چنین کاری از عهده هر کس بر نمی آید .

وی بر ضرورت الگوسازی از شخصیت والای حضرت زینب(س) تاکید کرد و افزود: پرستاری از بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت(ع) پس از قیام کربلا و همچنین پاسداری دلیرانه از نهضت حسینی(ع)، مجموعه ای از ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگ را به نمایش گذاشت؛ ایستادگی شجاعانه ایشان در برابر سختی ها می تواند مولفه ای برای الگوسازی پرستاران  بیمارستان ما باشد

البته نباید از این امر مهم غافل بود که همکاری پزشک و پرستار یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در بهبود وضعیت و سلامت بیمار به شمار می رود و عملکرد پرستار در ایجاد احساس سلامتی و آرامش بیمار و خانواده او نقشی اساسی دارد. .

وی ادامه داد: پرستاری یک موهبت الهی است که در وجود افرادی به ودیعه گذاشته می شود تا بتوانند از خود گذشتگی کرده و با صداقت و جان فشانی بیماری را به سوی بهبودی هدایت کنند .
دکتر بهشتی فر افزود: در امر درمان  نباید به ملیت، مذهب، جنسیت، قومیت و نژاد بیماران توجه نمود، بلکه اصل و ریشه و رسالت که همانا مراقبت از بیمار است اهمیت بسیاری دارد،  هدف پرستاران  آپادانا بهبودی بیمار در همه ابعاد جسمی و روانی است و تصریح نمود: این گونه نیست که تنها بر بهبود وضعیت بیمار متمرکز شویم بلکه ایجاد احساس امنیت و آرامش به خانواده و همراهان بیمار نیز بخشی از کار کادر درمان بالاخص پرستاران است.




fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا